Jakie są możliwości rezerwacji i odwołania?
Przyjmujemy rezerwacje i ich odwołanie osobiście, telefonicznie, przez Facebooka oraz poprzez system rezerwacji on-line dostępny na naszej stronie. Należy pamiętać, że można odwołać rezerwację bezpłatnie na 24h przed planowaną grą.
Co się dzieje jeżeli nie odwołam rezerwacji na 24h przed grą lub nie przyjadę na korty?
Zajęcia lub rezerwacja są traktowane jakby się odbyły i jest naliczana pełna opłata za kort i trenera
Co mogę zrobić by uniknąć opłaty?
Należy odwołać zajęcia do 24 godzin przed grą, wtedy nie jest naliczana opłata.
Też w przypadku, kiedy inny gracz wykupi daną godzinę, opłata nie jest naliczana.
Jak długo jest ważny karnet?
Zakupione pakiety trenerskie, kortowe są ważne na dany sezon na który został wykupiony (zimowy bądź letni). Po przekroczeniu tego terminu niewykorzystane fundusze nie zostają zwrócone.
Wykupiłem karnet/abonament, niestety nie mogę z niego skorzystać, co mogę zrobić?
Istnieje możliwość przekazania abonamentu/pakietu do wykorzystania osobie trzeciej. Przekazanie abonamentu nie wydłuża jego terminu ważności. O przekazaniu należy poinformować klub osobiście lub drogą mailową: info@teniswesola.pl