Regulamin klubu
Postanowienia ogólne
- Korzystanie z kortów tenisowych oraz infrastruktury klubowej możliwe jest wyłącznie w godzinach otwarcia KT Perun Wesoła
- Gracze korzystając z infrastruktury klubowej oświadczają, że zapoznali się z regulaminem klubowym dostępnym do wglądu w recepcji klubu lub na stronie internetowej
- Wejście do części sportowej możliwe jest wyłącznie w dostosowanym do tego obuwiu, w kompletnym i estetycznym stroju. (Obuwie przeznaczone do gry w tenisa na kortach ziemnych oraz trawiastych).
- Klub zastrzega sobie prawo do nie wpuszczenia na kort osób posiadających nieodpowiednie obuwie bez konieczności zwrotu opłaty za kort.
- Do prowadzenia zajęć sportowych na terenie KT Perun Wesoła upoważnieni są jedynie zatrudnieni w klubie trenerzy i instruktorzy. W przypadku jeżeli pracownik klubu stwierdzi, że osoba przebywająca na terenie klubu jest instruktorem/trenerem nie zatrudnionym w klubie i / lub prowadzi trening ma prawo odmówić kolejnej rezerwacji lub w ostateczności wyprosić tą osobę z terenu obiektu bez konieczności zwrotu opłaty za kort.
- Na terenie kortów tenisowych i strefach sportowych obowiązuje całkowity zakaz spożywania posiłków oraz spożywania alkoholu, także niskoprocentowego.
- Na terenie całego klubu obowiązuje zakaz palenia tytoniu oraz e-papierosów.
- Pracownicy KT Perun Wesoła zastrzegają sobie prawo do wyproszenia klienta, który zachowuje się niekulturalnie lub nie przestrzega zasad regulaminu.
Zasady płatności i rezerwacji
- Rok kalendarzowy podzielony jest na dwa sezony. Sezon letni trwający od 01.05 do 30.09 oraz zimowy trwający od 01.10 do 30.04.
- W podanych wyżej terminach obowiązują odpowiednie zróżnicowane cenniki dostępne w recepcji klubu oraz na stronie internetowej.
- „Abonamentem” określa się wykupienie minimum jednej godziny tygodniowo w określonym terminie i opłacenie należności z góry co najmniej 10 godzin. Wykupione, a niewykorzystane godziny nie przechodzą na kolejny sezon, a opłata nie podlega zwrotowi.
- „Karnetem” określa się wykupienie w jednym sezonie karnetu obejmującego powyżej 10 godzin. Karnet ten obejmuje wykorzystanie tych godzin w dowolne dni i godziny jednak nie gwarantuje stałych rezerwacji. Wykupione, a niewykorzystane godziny nie przechodzą na kolejny sezon, a opłata nie podlega zwrotowi.
- Jednostką rozliczeniową jest godzina zegarowa.
- Gracze zobowiązani są do regulowania płatności przed wejściem na korty.
- Gracze dokonujący rezerwacji zobowiązani są do podania danych kontaktowych: imię, nazwisko i numer telefonu.
- Opłaty za korzystanie z infrastruktury sportowej mogą być dokonywane w recepcji, przelewem na konto klubu zgodnie z obowiązującym cennikiem lub poprzez platformę cyfrową
- Niestawienie się na zarezerwowaną godzinę odbiera graczowi możliwość dokonywania rezerwacji bez wcześniejszego opłacenia należności.
- Zakupione pakiety trenerskie, abonamenty zarówno tenisowe jak są ważne rok od daty zakupu. Po przekroczeniu tego terminu niewykorzystane fundusze nie zostają zwrócone. W przypadku choroby lub kontuzji istnieje możliwość przekazania abonamentu/pakietu do wykorzystania osobie trzeciej. Przekazanie abonamentu nie wydłuża jego terminu ważności. O przekazaniu należy poinformować recepcję KT Perun Wesoła drogą mailową: info@tenis-wesola.pl.
- Rezygnacje z rezerwacji przyjmowane są do 24h przed zaplanowaną grą. Dokonanej opłaty można odebrać w ramach rezerwacji innej godziny
- Rezygnacja dokonana w terminie krótszym niż 24h przed grą powoduje naliczenie opłaty.
- Odwołać rezerwacje można wyłącznie poprzez portal kluby.org, telefonicznie lub osobiście w klubie.
- W przypadku choroby uczestnika zajęć indywidualnych lub nieobecności spowodowanej wypadkiem losowym, koszty zajęć nie są zwracane. Dopuszcza się jednak możliwość przełożenia zajęć na inny dzień w terminie w przypadku powiadomienia 24h przed zaplanowanymi zajęciami. W terminie krótszym niż 24 godziny od zaplanowanych zajęć zgodnie z regulaminem klubu nie dopuszcza się żadnych zmian.
- Uczestnicy niepełnoletni przybywają i odchodzą z zajęć pod opieką rodziców lub prawnych opiekunów.
- Zasady działania Akademii Tenisa Perun reguluje oddzielny regulamin dostępny w recepcji klubu oraz na stronie internetowej.
Postanowienia końcowe
- KT Perun Wesoła nie ponosi odpowiedzialności za niezawinione przez siebie wypadki na terenie klubu oraz za rzeczy pozostawione bez opieki.
- Gracze korzystają z infrastruktury na własne ryzyko i odpowiedzialność.
- KT Perun Wesoła nie odpowiada za urazy i kontuzje powstałe wskutek złego korzystanie z kortów oraz nieprzestrzegania zasad bezpieczeństwa.
- W przypadku uszkodzenia wypożyczonego sprzętu Gracz jest zobowiązany do zapłaty 70% ceny detalicznej danego sprzętu.
- KT Perun Wesoła zastrzega sobie prawo do odwołania rezerwacji kortów z powodu rozgrywanych turniejów, imprez sportowych lub konserwacji obiektu. Klienci zostaną poinformowani o tym z wyprzedzeniem telefonicznie, drogą mailową lub poprzez informację na tablicy klubowej na co najmniej 48h.
- Każdy gość klubu wypełniając formularz na stronie internetowej, ankietę lub podając swoje dane w recepcji klubu wyraża zgodę na przetwarzanie podanych danych osobowych dla potrzeb marketingowych oraz przesyłanie informacji handlowych drogą elektroniczną przez firmę Kacper Borucki Tennis Solutions, ul.Szkolna 57, 05-140 Jadwisin oraz wybranych partnerów klubu (zgodnie z ustawą z dnia 29.09.1997r. o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. nr 133 poz. 883). Każdy gość ma dostęp do swoich danych oraz możliwość ich zmiany lub też wykreślenie z bazy kontaktów. Podanie danych osobowych jest dobrowolne.
- Klub Tenisowy Perun jest uprawniony do rejestrowania zajęć w formie zdjęć i filmów wideo i umieszczania ich na swoich stronach internetowych oraz w materiach promocyjnych w celach promocyjnych. Osoby biorące udział w zajęciach indywidualnych i/lub grupowych, które nie wyrażają zgody na wykorzystywanie zdjęć i zapisów wideo ze swoim udziałem, proszone są o poinformowanie o tym trenera prowadzącego zajęcia. Brak oświadczenia oznacza wyrażanie zgody na rejestrowanie zajęć przez Kacper Borucki Tennis Solutions i umieszczanie ich na stronach internetowych, będących w jego posiadaniu, w celach promocyjnych.
- Wszelkie skargi, uwagi oraz wnioski prosimy zgłaszać obsłudze obiektu lub w recepcji.